Norman Hyde
Ο Norman Hyde είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να σου φτιάξει ένα cafe racer με κινητήρα Triumph. Σίγουρα έχει το ρεκόρ Νέος ακόμη τη δεκαετία του '70 ήταν στο εργοστάσιο της Triumph στο Meriden με μακριές φαβορίτες και ως μηχανικός στην εξέλιξη μαζί με τον Bert Hopwood τον θρυλικό αρχιμηχανικό της εταιρίας.
Ο Hyde κατέληξε ως senior development engineer, ετοιμάζοντας roadsters και αγωνιστικά που έτρεχαν γνωστοί αναβάτες όπως οι Percy Tait, Paul Smart και Ray Pickrell. Στον ελεύθερο χρόνο του ο Hyde έτρεχε dragster με μια σειρά από αγωνιστικά με τρικύλινδρους κινητήρες Triumph τα περισσότερα από τα οποία είχαν υπερσυμπιεστή κι ένα ζευγάρι κινητήρων Triumph συνδεδεμένων μεταξύ τους. Το ρεκόρ της μεγαλύτερης ταχύτητας σε μοτοσικλέτα με sidecar της τάξεως των σχεδόν 260km/h άντεξε για πάνω από τρείς δεκαετίες.
Ο Hyde ξεκίνησε να πουλά εξαρτήματα tuning αφού έχασε τη δουλεία του στην Triumph όταν η βρετανική αυτοκρατορία μοτοσικλετών κατέρρευσε στα μεσα της δεκαετίας του '70. Όταν το εργοστάσιο στο Meriden κατεδαφίστηκε το 1984, αυτός αγόρασε τις πύλες του εργοστασίου και την πινακίδα απο νέον και τις εγκατέστησε στο συνεργείο του στο κοντινό Warwick.
(click here for video)
Με τα χρόνια ο Hyde δημιούργησε μια σειρά από βελτιωμένες μοτοσικλέτες δρόμου, αρχίζοντας στα τέλη της δεκαετίας του '80 με το πρώτο Harrier, το ατσάλινο πλαίσιο το οποίο ήταν κατασκευασμένο από τη Harris και ήταν σχεδιασμένο για να φέρει τον κινητήρα του Bonneville (κατασκευής Meriden) και τρικύλινδρους κινητήρες Trident. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν ο John Bloor αναβίωσε την Triumph, ο Hyde δημιούργησε το Hurricane γύρο από έναν από τους πρώτους τρικύλινδρους κινητήρες που είχε φτιάξει τότε το νέο εργοστάσιο στο Hinckley. Το κομψό μικρό Hyde Hornet λίγα χρόνια μετά διέθετε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα Rotax ή Yamaha σε αλουμινένιο πλαίσιο Harris.
Ο Norman Hyde είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να σου φτιάξει ένα cafe racer με κινητήρα Triumph. Σίγουρα έχει το ρεκόρ Νέος ακόμη τη δεκαετία του '70 ήταν στο εργοστάσιο της Triumph στο Meriden με μακριές φαβορίτες και ως μηχανικός στην εξέλιξη μαζί με τον Bert Hopwood τον θρυλικό αρχιμηχανικό της εταιρίας.
Ο Hyde κατέληξε ως senior development engineer, ετοιμάζοντας roadsters και αγωνιστικά που έτρεχαν γνωστοί αναβάτες όπως οι Percy Tait, Paul Smart και Ray Pickrell. Στον ελεύθερο χρόνο του ο Hyde έτρεχε dragster με μια σειρά από αγωνιστικά με τρικύλινδρους κινητήρες Triumph τα περισσότερα από τα οποία είχαν υπερσυμπιεστή κι ένα ζευγάρι κινητήρων Triumph συνδεδεμένων μεταξύ τους. Το ρεκόρ της μεγαλύτερης ταχύτητας σε μοτοσικλέτα με sidecar της τάξεως των σχεδόν 260km/h άντεξε για πάνω από τρείς δεκαετίες.
Ο Hyde ξεκίνησε να πουλά εξαρτήματα tuning αφού έχασε τη δουλεία του στην Triumph όταν η βρετανική αυτοκρατορία μοτοσικλετών κατέρρευσε στα μεσα της δεκαετίας του '70. Όταν το εργοστάσιο στο Meriden κατεδαφίστηκε το 1984, αυτός αγόρασε τις πύλες του εργοστασίου και την πινακίδα απο νέον και τις εγκατέστησε στο συνεργείο του στο κοντινό Warwick.
(click here for video)
Με τα χρόνια ο Hyde δημιούργησε μια σειρά από βελτιωμένες μοτοσικλέτες δρόμου, αρχίζοντας στα τέλη της δεκαετίας του '80 με το πρώτο Harrier, το ατσάλινο πλαίσιο το οποίο ήταν κατασκευασμένο από τη Harris και ήταν σχεδιασμένο για να φέρει τον κινητήρα του Bonneville (κατασκευής Meriden) και τρικύλινδρους κινητήρες Trident. Στις αρχές της δεκαετίας του '90, όταν ο John Bloor αναβίωσε την Triumph, ο Hyde δημιούργησε το Hurricane γύρο από έναν από τους πρώτους τρικύλινδρους κινητήρες που είχε φτιάξει τότε το νέο εργοστάσιο στο Hinckley. Το κομψό μικρό Hyde Hornet λίγα χρόνια μετά διέθετε έναν μονοκύλινδρο κινητήρα Rotax ή Yamaha σε αλουμινένιο πλαίσιο Harris.
No comments:
Post a Comment