Το νέο μοντέλο εθεάθη και διαθέτει σημαντικές αλλαγές. Τα φωτιστικά σώματα έχουν τις μικρότερες αλλαγές στο μπροστινό τμήμα, ενώ πίσω, είναι τελείως νέο το φανάρι, μιας και έχει αλλάξει όλη η ουρά. Το υποπλαίσιο είναι πλέον αλουμινένιο, χυτό, με νέες σέλες, ενώ, δεν φιλοξενεί πλέον από κάτω του την εξάτμιση.
Αυτή έχει κατέβει στο δεξί άκρο της μοτοσυκλέτας, και είναι μικρή σε διαστάσεις. Η αλλαγή γίνεται αφενός λόγω αυστηρών ευρωπαϊκών προδιαγραφών, αλλά κυρίως για μετατόπιση του βάρους στο κέντρο μάζας. Για να γίνει αυτό, σχεδιάστηκε ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι, το οποίο είναι τύπου “μπανάνα” στην δεξιά πλευρά, ώστε να περνάει από εκεί η εξάτμιση.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί αλλαγές σχετικά με τον κινητήρα και για νεώτερα θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη χρονιά ώστε να δούμε τα teasers να μας ειδοποιούν για τις αλλαγές.
Αυτή έχει κατέβει στο δεξί άκρο της μοτοσυκλέτας, και είναι μικρή σε διαστάσεις. Η αλλαγή γίνεται αφενός λόγω αυστηρών ευρωπαϊκών προδιαγραφών, αλλά κυρίως για μετατόπιση του βάρους στο κέντρο μάζας. Για να γίνει αυτό, σχεδιάστηκε ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι, το οποίο είναι τύπου “μπανάνα” στην δεξιά πλευρά, ώστε να περνάει από εκεί η εξάτμιση.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί αλλαγές σχετικά με τον κινητήρα και για νεώτερα θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την επόμενη χρονιά ώστε να δούμε τα teasers να μας ειδοποιούν για τις αλλαγές.
No comments:
Post a Comment