Εχοντας ανανεώσει το μεγαλύτερο ποσοστό της γκάμας της, ήρθε η ώρα για την Triumph να καταπιαστεί με το Trophy. Το αγγλικό μοντέλο τουρισμού ήταν παρατημένο στην τύχη του επί χρόνια (από το 2003) , όμως η φωτό αποδεικνύει ότι το Hinckley έχει σχεδόν έτοιμο το νέο, σύγχρονο Trophy.
Η φωτό υποτίθεται ότι είναι "κατασκοπική" αλλά αν κρίνουμε από το πρόσφατο παρελθόν (βλ. Tiger 800) πρόκειται για μια καλοσχεδιασμένη διαφημιστική καμπάνια μέσω "διαρροών".
Τέλος πάντων αυτά είναι παιχνίδια των εταιρειών και των μεγάλων εκδοτικών οίκων.
Επί της ουσίας η φωτό αποκαλύπτει μια μοτοσυκλέτα με μονόμπρατσο, άξονα, ανάποδο πιρούνι, ένα αμορτισέρ με μοχλικό τοποθετημένο χαμηλά, συμβατικά φρένα εμπρός αν και η θέση τους αφήνει υποψίες για ακτινικά στην τελική μορφή του μοντέλου.
Η αισθητική του φέρινγκ είναι αδιάφορη αλλά το μέγεθος προϊδεάζει για πολύ καλή προστασία --αναγκαίο αλλιώς δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί τα RT, ή το GTR1400.
Κινητήρας θα είναι ένας ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος με τουλάχιστον 1200cc, ο ίδιος που θα κινεί το νέο μεγάλο Tiger.
Η φωτό υποτίθεται ότι είναι "κατασκοπική" αλλά αν κρίνουμε από το πρόσφατο παρελθόν (βλ. Tiger 800) πρόκειται για μια καλοσχεδιασμένη διαφημιστική καμπάνια μέσω "διαρροών".
Τέλος πάντων αυτά είναι παιχνίδια των εταιρειών και των μεγάλων εκδοτικών οίκων.
Επί της ουσίας η φωτό αποκαλύπτει μια μοτοσυκλέτα με μονόμπρατσο, άξονα, ανάποδο πιρούνι, ένα αμορτισέρ με μοχλικό τοποθετημένο χαμηλά, συμβατικά φρένα εμπρός αν και η θέση τους αφήνει υποψίες για ακτινικά στην τελική μορφή του μοντέλου.
Η αισθητική του φέρινγκ είναι αδιάφορη αλλά το μέγεθος προϊδεάζει για πολύ καλή προστασία --αναγκαίο αλλιώς δεν θα μπορεί να ανταγωνιστεί τα RT, ή το GTR1400.
Κινητήρας θα είναι ένας ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος με τουλάχιστον 1200cc, ο ίδιος που θα κινεί το νέο μεγάλο Tiger.
No comments:
Post a Comment